_________
Reklam
_________
Reklam Ücretleri
1)
2)
3)
4)
5)
6)
7)
En iyi Counter-Strike Hileleri ve CFG'leri Bu Sitede!
________
1) İlk banner 468x60 boyutlarında olup büyük reklam alanlarındandır.
1 Ay ~~ 20 Türk Lirası
3 Ay ~~ 50 Türk Lirası
1 Yıl~~ 120 Türk Lirası ile ücretlendirilmektedir.
2 ve 3) İkinci ve üçüncü bannerlar 468x90 boyutlarında olup büyük reklam alanlarındandır.
1 Ay ~~ 25 Türk Lirası
3 Ay ~~ 60 Türk Lirası
1 Yıl~~ 160 Türk Lirası ile ücretlendirilmektedir.
4 ve 5) Dördüncü ve beşinci bannerlar 150x200 boyutlarında olup orta boy reklam alanlarındandır.
1 Ay ~~ 15 Türk Lirası
3 Ay ~~ 25 Türk Lirası
1 Yıl ~~ 80 Türk Lirası ile ücretlendirilmektedir.
6) Altıncı reklam Link Reklam şeklindedir.Sitemizin belirli bölgelerine bu reklamlar koyulmaktadır.
1 Hafta ~~ 5 Türk Lirası
1 Ay ~~ 10 Türk Lirası
3 Ay ~~ 15 Türk Lirası
1 Yıl ~~ 40 Türk Lirası ile ücretlendirilmektedir.
Reklam Vermenin Faydaları
Firmanın amacının, müşteriye en iyi şekilde anlatılmasına reklam diyebiliriz.
İyi bir reklam yaratıcı, ilgi çekici, şaşırtıcı ve bir kere kullanmaya yönlendirici olmalıdır.
Reklam dediğimiz vakit aklımıza gelen nedir?
Reklam, insanları gönüllü olarak belirli bir düşünceye yöneltmek, dikkatlerini bir ürüne, hizmete , fikir ve kuruluşa çekmeye çalışmak, onunla ilgili bilgi vermek, ona ilişkin belirli bir görüşü ya da tutumu benimsemelerini sağlamak amacıyla oluşturulan; iletişim araçlarından yer ya da süre satın almak yoluyla sergilenen ve bir ücret karşılığı oluşturulan duyurudur.
Ne satıyoruz, kime, ne zaman, ne zamandır satıyoruz, ne anlatmak ya da nelere dikkat çekmek istiyoruz. Bunların yanında reklam için ayırdığımız bütçe de önemlidir. Hangi yolda ne kadar harcayabileceğimiz ve bu bütçeyi ne şekilde nasıl yollarla ne şekilde kullanırsak daha faydalı sonuçlar elde edebiliriz.
Bu noktada izleyebileceğimiz bir çok yol vardır. Açıkhava reklamları, masaüstü yayımlar, sanal reklamlar diye sınıflandırabileceğimiz yollardan bize en uygun olanını seçebiliriz. Hepsinin ayrı ayrı hitap ettiği kitleler, hitap şekli, geçerlilik süresi, kullanılabilecek renkler, kullanılacak medyalar (malzemeler), miktar ve boyutları farklılaşabilmektedir.
İyi bir reklam yaratıcı, ilgi çekici, şaşırtıcı ve bir kere kullanmaya yönlendirici olmalıdır.
Reklam dediğimiz vakit aklımıza gelen nedir?
Reklam, insanları gönüllü olarak belirli bir düşünceye yöneltmek, dikkatlerini bir ürüne, hizmete
Ne satıyoruz, kime, ne zaman, ne zamandır satıyoruz, ne anlatmak ya da nelere dikkat çekmek istiyoruz. Bunların yanında reklam için ayırdığımız bütçe de önemlidir. Hangi yolda ne kadar harcayabileceğimiz ve bu bütçeyi ne şekilde nasıl yollarla ne şekilde kullanırsak daha faydalı sonuçlar elde edebiliriz.
Bu noktada izleyebileceğimiz bir çok yol vardır. Açıkhava reklamları, masaüstü yayımlar, sanal reklamlar diye sınıflandırabileceğimiz yollardan bize en uygun olanını seçebiliriz. Hepsinin ayrı ayrı hitap ettiği kitleler, hitap şekli, geçerlilik süresi, kullanılabilecek renkler, kullanılacak medyalar (malzemeler), miktar ve boyutları farklılaşabilmektedir.
Sanal reklamlar , internet sitelerinde yayınlanan reklamlar, interaktif cd'ler, Lcd ve Led görüntüleme sistemleriyle yapılan reklamlar gibi elle tutulamayan reklam çeşitlerine diyebiliriz. Sanal reklamcılıkta da diğerleri gibi renkler çizgiler ve diğer unsurlar farklılık gösterebilmektedir. Peki monitörde gördüğümüz her renk web reklamlarında kullanılamaz mı? Kullanılmaması daha iyi olur çünkü farklı internet tarayıcılarda her renk aynı görünmemektedir. Bu yüzden geçtiğimiz günlerde çıkan web 2.0 renklerinin tercih edilmesi bugünden sonra daha faydalı ve sağlıklı sonuçlar verecektir. Yine tasarımın önemli olduğu bu reklamlarda da diğerlerinde olduğu gibi çizgiler, yazılar, sloganlar, renkler ve şekiller önemlidir. Bu yüzden tecrübeli ve bilgi sahibi bir tasarımcıyla çalışmak en uygunu olacaktır.
Reklam vermek için tecrübeli, uzman kişilerle, fikir ve bilgi paylaşımıyla yola çıkılması sağlıklı sonuçlar getirecektir. Ve CFG-Maker.tr.cx sitesi reklamcılık konusunda tecrübeli,uzman ve yaratıcıdır...